Dag 1, start van onze reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 1, start van onze reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 1, start van onze reis

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

14 Juni 2016 | Nederland, Amsterdam

Lief dagboek,
Vandaag is het zover!! 14 Juni, gaan wij, Carlijn en Cynthia naar Thailand!! Om 10 uur vertrekken we van huis op weg naar schiphol, met al een kleine struggle in t vooruitzicht. Het ticket van Carlijn staat namelijk niet helemaal op de goede naam. Even een korte uitleg: op je ticket moet je paspoortnaam staan, nou hebben haar ouders bedacht dat dat alleen Clasina is en er geen Carlijn bij staat. Dus wat is er fout gegaan er staat Carlijn op haar ticket en dus niet Clasina. Schiphol al een keer van tevoren gebeld en die zei dat we dat op t vliegveld konden veranderen.. maar helaas. Bij t lokket van Turkish Airlines aangekomen zit de meest chagrijnige turk ever en die zei gelijk nee dat is niet mogelijk je moet een nieuw ticket kopen, businessclass nog wel, of je kan niet mee

Tags: #Thailand