Dag 2, Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 2, Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 2, Chiang mai

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

15 Juni 2016 | Thailand, Chiang Mai

Lief dagboek,
Jaaa we zijn eindelijk in Chiang mai!! Alle vluchten voorlopig gehad!!
Helemaal blij dat we er waren, snel geld pinnen en dan een taxi naar ons eerste hostel.. maar uiteraard kan ook dat niet zonder dat er iets mis gaat! Carly denkt leuk geld te pinnen, nog gekeken welke pin automaat ik moest gebruiken. Pas erin, hoeveelheid geld aangeven en op okee drukken.. ipv dat ie me geld geeft en mn pas weer uittuft, eet ie mn pas op en sta ik daar zonder geld en dus pinpas.. Nummer op de automaat gebeld, helaas hij kon niks doen en ik moest mn pinpas maar blokkeren!?
Gelukkig vertelde een ander mannetje op t vliegveld (die trouwens allemaal super aardig en behulpzaam zijn) dat er ergens een loket is van de bank waarvan de automaat is, aan de andere kant van t vliegveld. Dus wij lopen! Alles uitgelegd en de mevrouw sluit dr balie en loopt zo met ons mee. Ze heeft de sleutel van de automaat en tovert daar zo mijn pinpas weer uit

Tags: #Thailand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Cyn & Carly

Actief sinds 15 Juni 2016
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 7709

Voorgaande reizen:

15 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: