Dag 3, Ontbijten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 3, Ontbijten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 3, Ontbijten

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

16 Juni 2016 | Thailand, Chiang Mai

Lief dagboek,
Nog even snel een stukje over gister.. Nadat we wakker werden van onze powernap hebben we even lekker gedouched, erg leuk in onze douche die gericht staat op de wc.. dus de hele badkamer word nat. Allebei helemaal opgefrist en de stad in op zoek naar eten. Al snel een restaurantje gevonden en daar iets gegeten. Cyn garnalen met frietjes en Carly kip met rijst. Na t eten boodschappjes gedaan en toen weer terug naar t hostel en beetje op tijd naar bed, t was onderhand al weer 11 uur.
Fijn dat vroeg naar bed, Cyn sliep zo maar Carly had plafonddienst. Erg leuk zo'n powernap tussendoor.. om 5 uur werd Cyn even wakker en moest Carly ook gaan slapen van d'r.

Volgende ochtend rond half 11 wakker, met een prachtig bewolkte lucht buiten. Aankleden en de stad, Chiang mai, in! Na 2 uur lopen, met tussendoor een tempel bezoeken, aangekomen bij een ontbijtrestaurant die in Carly dr reisgids stond!! ( Blue Daimond Breakfast club) Heerlijk gezond ontbijt met fruit, broodjes, vis, (patatjes) en shakes. Dus nu lekker eten!!
Kusjes