Dag 4, Flight of the Gibbon - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 4, Flight of the Gibbon - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 4, Flight of the Gibbon

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

17 Juni 2016 | Thailand, Chiang Mai

Lief dagboek,
Vandaag de 'Flight of the Gibbon'!! (voor de mensen die dit niet weten, Cyn weet dit wel!! maar: the Gibbon is een aap die van boom naar boom slingerd ipv klimmen, vandaar de naam Flight of the Gibbon omdat wij ook tussen de bomen door gaan slingeren met een kabelbaan.) Om 12.30 werden wij opgehaald bij ons hostel, onze taximan was er 11.30 net toen wij wilde gaan ontbijten.. dus ontbijten werd het niet! Busje in, waar nog een engelse jongen in zat: Ronnie, erg aardig! en op weg naar de bergen en bossen. Met een groepje van 5 gingen we onze JungleKabelbaan te lijf! Onze begeleiders waren erg leuk!! Liepen ons soms in de zeik te nemen, door bijv. aan onze kabel te trekken waardoor we erg gingen slingeren of zeggen dat we moesten wachten terwijl me net van t platform af waren en dus niet meer terug konden. Na 3 uur door de jungle slingeren kwamen we weer terug bij het kantoor en kregen we daar een Thaise lunch. Na de lunch hadden we nog een stop bij een waterval en daarna terug naar Chiang mai.
Bij een super leuk tentje avond gegeten!! Daarna terug naar t hostel, en tuurlijk elke keer als we in een tuktuk zitten regent het, dus ook nu!

Morgen spelen met de Olifanten!!!

Kusjes