Dag 6, Ko Phi Phi - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 6, Ko Phi Phi - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 6, Ko Phi Phi

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

19 Juni 2016 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Lief dagboek,
Jaa we zijn op een prachtig eiland beland! Het lijkt wel 1 mooi, groot resort hier. Geen auto, schattige kleine straatjes en een prachtig strand, met de rotsen om je heen zoals op de plaatjes die we van tevoren gezien hebben. Bij aankomst word je dood gegooid door iedereen die iets van je wilt of wilt aanbieden,vuiteraard voor de beste prijs.. not! Maar gewoon doorgelopen en na wat vragen, en de verkeerde kant op gestuurd te zijn, ons hostel gevonden.. ja ja, 5 km gelopen met onze backpack, echte rondreis!! Snel omkleden en op zoek naar t strand!! Zoals we al zeiden, blauw water en wit zand, we Love it!! even aan t strand gelegen, maar vanwege eb was de zee erg ver dus toch maar verplaatst naar een poolparty iets verder op! Ons prima vermaakt!
Nu wat eten en zo eens kijken wat t eiland ons 's avonds te bieden heeft!! Hopen dat t morgen weer zulk mooi weer is!

Kusjes