Dag 8, richting Koh Lanta - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 8, richting Koh Lanta - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 8, richting Koh Lanta

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

21 Juni 2016 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Lief Dagboek,
Vandaag van Koh Phi Phi naar Koh Lanta verhuist! De boot die de moesten hebben vertrok om half 12 dus konden lekker uitslapen.
Op de boot kwam een mannetje naar ons toen of we al wisten waar we sliepen en wat we hierna gingen doen.. En eigenlijk hadden we nog niks gepland of geboekt dus natuurlijk hij het beste hotel voor ons. T was redelijk goedkoop en omdat de kamers die we wilde vol waren kregen we een upgrade voor dezelfde prijs. Op Ko Lanta aangekomen stond er een busje (pickup met achterop 2 bankjes aan de zijkanten en een dakje) voor ons klaar waar onze tassen bovenop gingen (los) en wij achterin(los). En met voor ons gevoel 80 km/h naar ons hostel. Mooi aan t strand alleen liet de zon t een beetje afweten vandaag dus zijn we maar in t zwembad gaan liggen. Daar Linda leren kennen, Nederlandse vrouw en samen met haar s avonds wat gegeten en daarna nog een drankje gedaan in de bar bij t hostel. Afgesproken om morgen met zn 3e op scooters t eiland rond te gaan op zoek naar een mooi strandje, dus niet te laat naat bed.
De upgrade was echt geweldig!! Vieze beesten en geen airco! Cyn heeft heerlijk geslapen, Not! Dus dat moeten we morgen gaan regelen!!
Slaap lekker, Kusjes