Dag 9, Ko Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 9, Ko Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 9, Ko Lanta

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

22 Juni 2016 | Thailand, Ko Lanta

Lief dagboek,

Vandaag om 9 uur met Linda afgesproken om te gaan ontbijten en daarna naar de scooter man! Eerst nog even snel van kamer geruild waar wel airo inzit.
Rond 10e 2 mooie scooters erbij gehaald, Linda had er al 1 en off we go!!
Langs de kust naar t zuiden op zoek naar een mooi strandje! Uiteindelijk 2 gevonden en lekker op t strand kunnen liggen en in de zee gezwommen, t was heerlijk weer en bij t eerste strandje was Carly al lekker verbrand en ook Cyn had aardige rode schouders en armen!! Uiteindelijk bij t Zuidelijkste puntje geweest, waar de apen op de weg zaten of je scooter doorzochten naar eten. Daarna naar een heel leuk stadje aan de andere kant van t eiland om te dinneren en te schommelen! Na te eten in t donker terug gereden naar ons hostel om nog even in t zwembad te zwemmen, verbranden plekken te koelen en te zout van ons af te spoelen. Morgen verder naar Koh Phangan, hopen dat deze reis beter is dan onze hotelkamer.
Kusjes