Dag 10, Aankomst Koh Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 10, Aankomst Koh Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 10, Aankomst Koh Phangan

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

23 Juni 2016 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Lief dagboek,
De reis overleefd!! Uiteindelijk opgehaald door een grote bus.. die er om half 1 zou zijn maar we gingen pas om half 2 weg.. Waarschijnlijk moest dat uur ingehaald worden want we reden met denk wel 130 over alle wegen heen!! Bij de boot aangekomen, de hele bus de boot in en op weg naar t eiland! Terwijl Ko phangan in zicht kwam werd het achter ons steeds donkerder en werden we opeens ingehaald door enorme regenbui, leuk dat regenseizoen! Wij dus de boot af in de regen,, en dan ook harde regen!! Met de taxi naar ons resort, ondertussen was t al donker, maar dit was niet helemaal wat we verwachte en aangezien we nog niks geboekt hadden dachten we, we lopen gewoon stukje verder. Gelukkig was t al droog dus wij bepakt en bezakt op pad.. als snel bij ander super leuk en mooi resort aangekomen en hier een kamer kunnen krijgen! s avonds een drankje gedaan met wat engelse die hier werken en ook toevallig een Nederlander!! Gezellig gehad dus ;)
Kusjes