Dag 1, vervolg van onze reis - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 1, vervolg van onze reis - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 1, vervolg van onze reis

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

15 Juni 2016 | Turkije, Istanbul

Lief dagboek,
Aangekomen in Istanbul, hebben we nog steeds niet echt een vakantie gevoel. Het vliegveld is klein en druk, het lijkt alsof iedereen hier gestrand is en al uren zit te wachten.. t is benauwd en vol. En dan te bedenken dat als Carly niet mee mag we hier dus ook vast komende te zitten, met nog een leuke bijkomstigheid: onze tassen vliegen door naar Bangkok.. die zien we dan dus ook niet meer terug. Dus lief lachen Carly en hopen dat je meemag. De man achter t bureautje was erg vrolijk en lette niet echt op voor ons gevoel.. hier en daar een sticker en gaan! Dus... Jaaaaa!! We mogen allebei mee!! Op weg naar Bangkok, een 9 uur duurende vlucht en we komen er net achter dat we lekker in t midden zitten. Hopen dat we een beetje kunnen slapen! Next verslag als we in Bangkok aankomen! Kusjes

Tags: #Thailand