Dag 7, Koh Phi phi - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 7, Koh Phi phi - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 7, Koh Phi phi

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

20 Juni 2016 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Lief dagboek,
Vandaag even een dagje relaxen. Even bijkomen van ons avondje stappen gister! 4 tentjes aan de zee hadden een podium en vloer buiten op t strand gezet waar met lichten en harde muziek het best gezellig was. Touwtje springen (met een lichtgevend touw), bierpongen, limbodansen met vuurpalen en Topless rodeostier rijden.. t kon allemaal!! Zeg niet dat we alles gedaan hebben ;) Onze nacht afgesloten met een wandeling over t strand en wat drinken halen bij een supermarktje! Kleine hartaanval en stressmoment veroorzaakt in de supermarkt omdat Cyn het hele nivea schap omstoten, de man stond letterlijk met zn handen in zn haar te kijken wat ermee moest gaan doen. Helpen met opruimen was helemaal de druppel. Dus uiteindelijk ook maar nivea gekocht. Maar wel erg lekker geslapen!!
Net een heerlijke Thaise massage gehad!
Vanavond nog maar een keertje op t strand kijken en morgen weer verder naar t volgende eiland, Koh Lanta.
Kusjes