Dag 11, Koh Phangan storm - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu Dag 11, Koh Phangan storm - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Cyn & Carly - WaarBenJij.nu

Dag 11, Koh Phangan storm

Door: Carly en Cyn

Blijf op de hoogte en volg Cyn & Carly

24 Juni 2016 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Lief dagboek,
Toen we wakker werden scheen zowaar het zonnetje!! We moesten ons om 9 uur bij een duik organisatie melden, zodat we eerst een gratis try out konden krijgen in t zwembad op ons resort en daarna als we wilde mee met een boot naar de beste duik spot hier in de omgeving, heel vet!! Om 4 uur was er pas een instructeur vrij dus konden weer terug, voor niks vroeg opgestaan haha maar we gaan wel duiken!! Rest van de dag lekker bij t zwembad gelegen en gechilld! Tot t opeens heel hard ging waaien en binnen 5 minuten zitten we midden in een storm, met regen, wind en onweer! Hopen dat we straks nog gaan duiken en is natuurlijk nu 4 uur, midden in de storm! We'll see..